دانلود بازی استراتژیک Stronghold: Warlords کامپیوتر
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Stronghold: Warlords برای کامپیوتر - نسخه CODEX

Stronghold: Warlords عنوان یک بازی جدید استراتژیک برای کامپیوتر است که توسط شرکت FireFly Studios طراحی و در مارس 2021 برای پلتفرم PC عرضه شده است که در کمترین زمان ممکن توسط گروه CODEX کرک و اکنون در اختیار شما قرار گرفته است. این بازی جدید با استفاده از ویژگی AI طراحی شده است که در آن میتوانید به لرد و نیرو های بسیاری دسترسی داشته باشید. نیروهایی که امکان ارتقاء و بروز رسانی را دارا هستند که با انجام دادن اینکار میتوانید قدرت ارتش خود را چند برابر کنید. تمام نیروهایی که در اختیار شما قرار گرفته اند قسم خورده اند تا به گسترش دادن مرز ها و رون دادن به صنعت شما وفادار باشند.

این بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین قابل اجرا می باشد که در بخش آفلاین بازی میتوانید به بیش از 30 ماموریت سرگرم کننده دسترسی داشته باشید که در هر مرحله دشمنان مختلف و قدرتمندی سد راه شما میشوند و باید با استراتژیک های مختلف از سد آنها عبور کنید. اما بخش آنلاین بازی Stronghold: Warlords کمی متفاوت تر از بخش قبلی است. زیرا در این بخش شما با کاربرانی از سراسر جهان وارد رقابت خواهید شد که بستگی به گیم پلی شما خواهد داشت که به چه شکل از بازی استفاده کنید. ساختمان و ابزار های بسیاری در این بازی وجود دارد که با پیاده سازی آنها میتوانید مرز های خود را گسترش دهید و به دنبال تقویت نمودن قلمرو خود باشید. اگر شما نیز از دوست داران بازی های استراتژیک آنلاین هستید پیشنهاد میشود دانلود بازی Stronghold: Warlords برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

  • بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین قابل اجرا می باشد.

 

Besiege Great Khans, Imperial warlords and Shōgun commanders in Stronghold: Warlords, the latest ‘castle sim’ from Firefly Studios. Command AI warlords across the battlefield as you build a castle economy and new gunpowder-fuelled siege engine




:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: